07 oktober, 2007

Treenigheten inom bloggosfären.

Som alla Nilslovers vet så är jag medlem i en mycket hemlig klubb. (Det är därför det är SKITSMART att skriva om det i sveriges populäraste Cirkus/katter/matblogg.) Bloggiztrippliz heter vi och är tre glada killar i 20 års åldern som ÄLSKAR att pracka på internet våra mysigaste ordblandningar.

Det är jag, 2obi och Milqy.

Det hela är mycket praktiskt, om man någon dag har skrivtorka så är det bara att kolla vad dom har skrivit så kommer man eventuellt på någonting.
Olyckligtvis har jag sällan skrivtorka, men nu har både Milq och 2oby bloggat en top 5 på Djur.

Så här kommer den, Nisse Wärmegårds top 5 Djur lista.

Nummer 5
Dinosaurier. Mest för att dom är extremt stora, jättefarliga och troligtvis gulligt korkade. (eftersom dom dog ut...)
Fast jag gillar dom snälla växtätardinosarna före dom farliga T-Rexxarna... (Ej att förväxxla med trekkies...)

Nummer 4
Ekorrar. Dom är allt som Dinoz inte är. Dom är små, inte det minsta utdöda och hoppar från träd till träd och smakar precis likadant som duva. Om jag hade en svans skulle jag nog vilja ha en ekorrsvans, fast skitstor. Då skulle jag kunna springa mot folk med svansen i anfallsposition och sedan drämma på nån i ansiktet, men det skulle inte göra det minsta ont på personen som mest skulle få orange mjukhet över hela ansiktet. (och sedan dö av ekorrallergi...)

Nummer 3
Apor. Grymt häftigt djur som inte har fattat att man kan tjäna pengar i cirkusbranschen, tur är väl det.
KLICKA HÄR!!
Så ni fattar att jag menar allvar!!

Nummer 2
Tonfisk.
Sällskapliga? Nej.
Söta? Nej.
Roliga på det knasklumpedumma sättet som lite för stora hundar? Nej.
På burk? JA!

Tonfisk är lätt den finaste fisken att ha som krydda till allt.

Nummer 1
Katter.
Nuff Said...

0 kommentarer: