20 oktober, 2007

Live fran backstage

Hej internet, nu sitter jag och har sloat sedan klockan 1300 och missat en ledig dag i solen, jag korde igenom mitt nummer klockan 12 typ och har sedan dess mest bara glidit och retat ljudteknikern (renaud i ettan) och ljusteknikern (charlie USA) och kravt mindre dragspel i vanstra monitorn och sant trakigt...

Anna sitter bredvid mig och stylar haret, hon ar med i mitt nummer... Det ar skont att ha henne tillbaka pa skolan, aven om det bara ar tills pa torsdag... Jag onskar att min mor hade kunnat orkat pallrat (trippelsupinum) sig hit.

Paolo fyller 26 idag och firar det genom att vara salongsberusad och mest bara lalla omkring.

Om ca tre timmar skall jag upp pa scenen. Tills dess sa sjunger jag upp mig.

Nu drog anna pa sig roda klanningen, det betyder att hon inte ar anna langre utan Daisy Dandillion...