31 oktober, 2007

Katter och Mat

Hurra, jag är hemma i Nyadal.
Knäckebrödet och baconen flödar som om det vore vatten i den vackra ångermanälven. Det är tyst och lugnt och skönt, de enda ljuden kommer från mig, tvn och datorn. Inga afrikanska trummor dygnet runt, ingen Sandra eller Marilen som ylar om tjejproblem...

Life rules.

Det bästa är att jag kommer tröttna på lugnet snart och åker därför tillbaka till sthlm imorgon.
Det sämsta är att jag åker tillbaka till Bryssel redan på fredag.

Tobi och Joni har bytt bloggningstools och verkar vilja att jag gör det samma, det kan dom glömma. I dessa mörka tider när Microsoft köper in sig i Facebook och det är flera minuter kvar tills simpsons börjar på tv6 och en massa andra jobbiga problem tycker jag att vi alla skyddar oss själva genom att lägga ALL våran onödiga information i händerna på Google.

In Google I trust!



1 kommentarer:

Anna and Bjorn sa...

hälsa mor o far!