04 oktober, 2007

Morgonblogg...

Hej internet, nu är jag tillbaka...
Jag råkade somna skittidigt igår så jag vaknade skitttidigt idag. Det gör att jag hinner blogga INNAN BADET. För första gången tror jag...
Skolan börjar komma in i rutin nu, det känns bra, jag gillar rutiner sägs det tydligen i bloggar på nätet.

Den största händelsen är väl att vi har flyttat pålen i träningshallen. (Bild kommer sen).
Det leder till att alla andra var tvugna att byta plats då det fungerar ungefär som ett 15spel.

Med att Alla andra byter plats menar jag inte Christer, han håller sig på sin plats, tur är väl det. Tänk om jag var tvungen att träna bredvid Lotta eller nåt annat mumintroll.

Paolos träning går framåt. Han lär sig snabbt när han väl håller ihop.
Min träning går framåt, jag lär mig långsamt men är byggd av knäckebröd, grus och moderlig kärlek.

Jag har dessutom börjat franskakurser igen, det är skumt och tar mycket tid från bloggandet. Buuhuu...
Men jaja, det kanske är användbart.

Nu skall jag bada. Peace out!

0 kommentarer: