22 oktober, 2007

Livet i Övrigt

Landing blev succe som ni kanske hör på videon, nummret är visserligen extremt publikfriande och passar nästan bara på skolan under sånna tillställningar, men jag har hittat mycket småsaker att tänka på till mitt personliga projekt, som snart skall börja unleashas for real. Dvs Efter lovet fram till decembers slut är det dags för första omgången av förvirring.
Jag berättar ingenting än så länge, men jag kan lova 300% Nils och 0% dåligt.

Pedro visade sitt kön för en man i ful peruk som bytte glas i akrosalen idag när vi hade teaterlektion. Det hela var mycket underhållande och jag ser framemot resten av skolans reaktion när Pedro visar sitt kön för dem.
Jag behåller byxorna på och läser en text istället. Men sen är ju jag ganska pryd också.

Idag på kreationslektionen pratade vi bara. Det är skönt att Rolf verkar ha koll på vad han vill göra med oss och att han dessutom har roliga idéer. Det kommer bli mycket videoprojektioner och jag tror att jag slipper filma, klippa eller göra nåt mer än att vara framför kameran i dom.

På tal om kameror så passade jag och Chrille P på att brainstorma inför julkalendern idag på kreationsplaneringsmötet.
Det hela kommer bli mycket spännande.
Arbetsnamnet är:
iESUS: CIRKc.US

Tyck till om namnet
Det är en ordlek med IRITATIeON (namnet på klassens föreställning), Jesus Kristus, Cirkus, iPod och mycket mer.

Tillägg: Efter att ha stirrat på namnet ett tag inser jag ju att Esus är ju ett ackord också. Och US är ju ett land. och Kc är ju Calvin Klein baklänges. Och Suck ric susei är ju nästan tre ord.

1 kommentarer:

Milqy Balboa sa...

Suck (on a) ric(h mans) sushi(meal)

Det är en hel mening enligt mig som handlar om att snylta mat, något som kanske broder Chrill P-son vet något om.