30 oktober, 2007

Nisse goes on a crusade

Korståget X2000 har utvecklats, från en fin liten leksak som fraktar trötta gymnasiepojkar mellan Gävle och Hsd så fraktar den numera världsmedborgare mellan Sthlm och Hsd. Det är skönt med internet ombord och eluttag så rebecca inte somnar av utmattning.

Igår vaknade jag hos syster när hon drog till skolan. Käkade Bacon och Ägg och chillade ett tag, sedan for jag till Elias.
Hans lägenhet har även den gått igenom en förvandling. Dom har blivit av med Pärra och Victor och fått Wes Peden, en liten amerikansk jonglör. Att dom är en person mindre leder till att dom har ett fint vardagsrum med projektor och Nintendo 64, så jag och Elias spelade Mario Kart 64 ett tag igår, Freja var med ett kort tag, sedan flydde hon till sig.

Nu skall jag köpa nåt litet att äta, sedan när jag kommer fram så skall jag och pappsen halta upp till Hotellet och äta något fint och dött.

1 kommentarer:

Tobias Grodmark (nä?) sa...

GAH! Jag vill också åka X2000 till norrland. Men jag får vänta några veckor. Sen är det jag som gör Kramfors Kommun osäkert. Hoppas att den gamla kiosken finns kvar i Lungvik. Det var alltid så äckligt godis där :')