07 oktober, 2007

Söndag IGEN!

Veckor kommer veckor går, söndagar består.
Denna ljuva dag då man kan luta sig tillbaka och kolla in det senaste på youtube, svara på alla tusen beundrarmail och ta ett timlångt bad. SAMTIDIGT!

Ingen har kommenterat det faktum att jag vissa dagar skriver mindre och bildbloggar mera, vad tycker ni om det? Brudar eller bokstäver? Bu eller bä? TYCKTILL!!

Här kommer iallafall en bunt bilder...

Against Me! Spelade i fredags, mycket bra band, både på Skiva och Live. Som Kraa, fast killar...


När det vankas premiärfest gäller det ju att klä upp sig, dessutom hade jag inte så mycket annat som var FINT och RENT samtidigt.


Jag parkerade bilen i närheten av St Gery för att samla ihop "gänget"


Och vips dyker Emilliano och hans nya bil upp.


Chrille P dök upp och lekte 50% Skriet och 50% ensam hemma.

Föreställningen var söt och bra, men lite för lång och rätt långsam, men den har enorm potential.
Efter föreställningen var det presskonferans på flamländska. Ingen förstod varför men det var rätt kul.


Nu skall jag klä på mig, hela blogginlägget har skrivits av en NAKEN NILS.
Det är skönt att Sandra inte är hemma ibland.

Peace out
Nisse Wärmegård

1 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder! speciellt
Skriet vs ensam hemma. HAHA :(