26 oktober, 2007

Hej Internet

Efter några dagars tystnad bloggar jag igen. Varför har jag inte bloggat? Har jag mått dåligt? Har datorn varit trasig? NEJ
Jag har bara gjort andra saker. Tillexempel igår så sov jag från 1900 till nyss. Det kändes extremt nödvändigt då jag i förrgår var i Antwerpen (känt från filmen snatch där man absolut inte alls hör vad Brad Pitt säger, men det är nåt om husvagnar åt hans mama...)

I Antwerpen var även Cirque Du Soleil. Dom visade sin föreställning Varekai, som är ett episkt drama en hyllning till livet, fast dåligt. Jag höll på att somna hela tiden, framförallt under clownnummren.

Tobbe: Jag vet att du är orolig. Paolos ena öga är helt igensvällt, men han var hos doktorn igår.

På söndag kväll kommer jag till Sverige.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Hallå!!! Läser inte du min blogg eller vad??? Du har ivf inte kommenterat den grej jag skrev om igår... Har fått den nu, så du får den så fort vi ses. You gonna love it!