09 oktober, 2007

BrussHELL

Jag är ju snäll. Kolla bara på vilken snäll bild jag tog i morse. Det är en katt.


Jag träffade katten i morse på väg till skolan. Katter gör mig glad.
Efter det gick det bara utför.
Första lektionen, Akro. Inga problem där.
Andra lektionen, Påle. Jag var på G! Limpan var på G! Chrille och Emilliano var på G!
Paolo var jättegnällig och drog ner stämningen. Fy på dig paolo. Dum Spagge!

Sedan fick jag mat, då blir jag nästan katt glad.
Sen hade jag Interpretation. Det är skrämmande hur pass mycket Angel Gillar mitt arbete då jag själv tycker att det är helt konstigt och obegripligt, speciellt för honom som inte pratar engelska.

Arbetet går mest ut på att jag läser och sjunger en text.. Det är Reinkarnerad exakt som förut och Jag rear ut min själ av Bob Hund blandat med eMil Jensens Maj förra året... Fast översatt till franska och engelska, jag postar texten imorgon, den är på skoldatorn...

Efter Angellektionen styrketränade jag lite, sen var det franska. USCH! SKITSPRÅK! Dessutom blev jag mitt i alltihopa hungrig och uttråkad.

SÅ HÄR ARG VAR JAG!!



Sen att det spyregnade hela vägen hem gjorde inte saken bättre. EN TANT RÖRDE VID MIG PÅ TUNNELBANAN! USCH!

Väl hemma väntade Sandra. Hon hade skippat sin simhoppslektion för hon hade ont i ögat. Så hon hade lagat mat åt mig!
DÅ BLIR MAN GLAD!!!

Hurra för Sandra!!

Imorogn skall jag göra klart landing nummret.
Jag kallar det Operation: UNLEASH NILS!!!

0 kommentarer: