08 oktober, 2007

The artist formerly know as Nils goes retarded (again)

Hej internet. Jag är tillbaka.

Facebook är en kul grej, senaste facebooktrenden är att battla sina vänner i IqTestet, hittils är jag oslagen med en påståd iq på 134. Slå det om ni kan.

Eller jag hade 134 igår. Idag bytte vi Neoprene på en av pålarna. Hejdå hjärnceller.
Fyra glada grabbar skrubbade påle med THINNER och sedan limmade med SKITSTARKT LIM och sedan minns vi inget mer. Men kaninerna fick man INTE klappa. Diogo hade slagit huvet i pålen så han var redan yrslig nog, så han fick inte vara med och pyssla, så vi skickade honom till carrefour och han köpte läsk åt oss.

Innan vi gick in i apstadiet så hade jag teater, jag visade min Bob Hund/eMil Jensen tolkningsgrej för klassen och dom gillade det mer än väntat.

Nu är jag hemma och har lagat mat. Dagens recept:
Coleslaw och Tonfisk

Innehåll:
1 burk tonfisk
1 burk coleslaw

Blanda på en tallrik
Avnjutes med ett kallt glas juice och ketchup.

Peace Out!

1 kommentarer:

Anna and Bjorn sa...

äckligt.....
coleslaw, tonfisk, ketchup o jouice...
du får laga bättre mat när jag kommer på middag...