30 november, 2006

Blogging in Swenglish...

Ok, I start in english.
TOMORROW AT 0700 I WILL UPLOAD THE FIRST EPISODE OF "ALARM: X-MAS"!

The first episode is not exxxcelent but quite cute.

I continue in swedish.

Trötthet, kära vänner.
Att inte ha mer än en dag ledigt åt gången tar på krafterna. Jag, Nils Johannes Wärmegård svär dyrt och heligt på fem språk (jag säger inte vilka) att jag inte skall klaga på att en helg är för kort igen.

Föreställningen går inte så bra. Det ända som är klart är mitt nummer och det har varit klart ganska länge, det känns som att vi bara trampar på samma tunna isfläck. Så fort vi hittar på något nytt så kommer någon på att det inte är disco, är det disco är det inte eros och är det disco och eros så är det fullständigt obegripligt för publiken och allmänt ointressant.

Jag är dock mycket glad att min kära familj med flera landar i Bryssel om en vecka. Det är synd att finanna eller Elias inte kunde följa med. Om någon vill komma hit så kan den kontakta mina föräldrar genom att göra en kommentar till detta blogginlägg och förhanla priser. Allt jag kräver är:
DUMLE, Marabou mjölkchoklad, Leksands runda knäckebröd, extragräddat, en svensk falukorv och en stor flaska trocadero.

Snälla mor och far, eller groupie som tigger biljett, ta med detta åt mig. Jag utlovar en kram efter föreställningen!

Peace out!

1 kommentarer:

Anonym sa...

I och för sig tror jag att jag får en kram ändå, men det beställda ska levereras - jag lovar!!