30 september, 2007

Söndag

Mina vänner i bloggosfären har bloggat mycket om rutiner. Mr Northenground verkar tro att jag är en mästare av rutiner.
Och JA, jag har en morgonrutin, som jag tror jag har bloggat om förut, det är typ kaffe, bad, havregryn och MSN med Elias om han är vid datorn, sen Panzermensch i öronen sen marscherar jag till tunnelbanan.

Min söndagsrutin är ungefär, vakna, äta framför datorn, somna om.
Jag gillar söndagar, speciellt idag, Sandra är nånstans och jobbar, Elia har riggning och säkerhet så det är bara jag och Bonnie Tyler här hemma.

Jag har smygbörjat jobba lite på Julkalendern, mest bara lärt mig använda eventuella program som jag funderar på att göra eventuella tuffa saker i.
Julkalendern kommer framförallt bli helt kattfri.

I fredags blev jag dessutom lite lätt upphottad. Stina klippte mig.


Så nu är jag både Fresh och Clean.

Dessutom tränade jag i hjälm i fredags, då blir man så här snygg:


Resten av helgen har spenderats på stan.
Igår var det Nuit blanche, HELA skolan drog omkring i ett 50 cent stort crew, vilket betydde att alla gnällde över att vi var på fel plats vid fel ställe hela tiden.
Jag blir så less...

4 kommentarer:

Anna and Bjorn sa...

haha... det innebär att nuit blanch var exact som förra året!! alla gnällde på allt... framförallt chewbacka (eller hur det stavas...)
har marilen kommit än??

Nils Wärmegård sa...

Marilen kommer nog idag...

Jag fick nervösa små sammanbrott när Småbrudzen i tvåan (inga namn...) försöker övertyga oss att man MÅSTE gå via grand place om man ska till park från porte du namur...

▲ ▲ ▲ sa...

du ser ut som en liten pojk i hjälmen :)

Yasmine sa...

haha eller hur! eller var du ironisk? hursomhelst förtjänade han det:D