23 september, 2007

Orka skriva tusen ord?

Jag ger er några bilder, ni får ta hela handen.
Jag ger er en länk med fina söta kattungar, ni får inte klappa, skärmen blir ju kladdig (tro mig.. Jag har testat)

Dagens konstnärliga kort, jag gav alla en uppgift att gestalta på bilden, jag har helt glömt vad det var...


Ni kan sluta oroa er. Skjärt lever fortfarande, han mår bra efter skolan och verkar tjäna enorma mängder pengar.


Belgien är ju nästan ett land i krig och förödelse som eventuellt splittas, brysselborna visade var dom stod i frågan och började lajva och sjunga nationalsången.



Emilliano visar var skåpet skall stå...


Igår var dessutom bryssels internationella svensexxadag, nollningshumor och bananer verkar vara inne på svensexxor..


Jag vet att jag mycket sällan bloggar om arkitektur och sånt, trots att det är en av de få saker som egentligen bryssel är bra på. Men bryssels finaste hus är åter i ravestadiet, det är skitstort och blinkar i roliga färger. Keep up the good work!

0 kommentarer: