16 september, 2007

Livet RULEZ!


Olivia, känd från Cirkusgymnasiet har passerat genom Bryssel som en orkan, hon var påväg till Italien för att göra intagningsprovet på FLIC (Samma skola som har gjort Emilliano till det han är idag). På vägen stannade hon till här två nätter för att ta en öl på Delirium.

Uppträdandet igår gick strålande, allt finns filmat och jag lägger eventuellt ut mitt nummer på Youtube nån dag.


Anders från Norge och Last Ink som filmade oss hela sommaren var där och tittade eftersom även han är brysselbo numera. CERIA bjöd på Gratis öl gjord på campuset, gratis glass med tuggummikonsistens och diverse matsorter man fick i utbyte mot kuponger, alla fick tre kuponger var och sedan var det bara att gå till Schäfern (Rektorn) och få flera...


Efter gratis öl och glass hamnade vi framför scenen dansandes och kollade på gubbar som spelade röjiga 60tals covers. Perfekt avslutning på en kalasdag!


Min lunch från i fredags! Lycka!
NAYYA: Det lila är någon slags sallad som färgar av sig och gör tallriken lila. Vad heter den mor?

Lunchen igår var baugetter, men det vägdes upp av middagen som var pommes och hamburgers och glass.

Imorgon börjar vardagen for real. Inget mera uppträdande på ett tag. Dags att träna och bli starkare än Anakin.

4 kommentarer:

Hanna Wagenius sa...

VAD är det där lila?!

▲ ▲ ▲ sa...

Men galet, om du blir starkare än Anakin blir du ju starkare än mig! :O

Milqy Balboa sa...

Nils du är duktig på olika grejer. Till exempel att få mig sugen på lite rock'noll

Nils Wärmegård sa...

Precis! Tänk dig känslan av dig och mig längst fram på en röjjig rockenrollkonsert, t ex Against Me! Vad kul det skulle vara...