13 september, 2007

Dear Internet I wrote you osv osv...

Idag har varit en slödag...
Jag klev upp skittidigt men har inte gjort mera än att lasta saker och åka bil till huset där vi skall uppträda på lördag. Sen åkte jag tillbaka, det var hela min förmiddag. Vi fick gratis mat där. Den såg ut så här:


Allt detta för EN matkupong, precis som under kriget!!!

Efter den fina maten (och ölen...) så for jag och Chrille tillbaka till civilisationen, han for till Chalons och kollar på deras tekniska redovisning, jag som föredrar att inte sitta i en bil hela natten for till skolan och kollade på Cirque Du Soleilcasting. Jag missade alla nummer, men fick se deras vighets och styrketest...
Jag kommenterar inte detta pga artighet mot alla mina kollegor, men jag är lite besviken...

Sandra kom tyvärr inte vidare till vighets/styrkadelen av castingen så Elia lagar just nu en tröstmiddag åt henne, men hon är och tränar simhopp...

Vad kallar man det man ger någon när man ätit upp deras tröstmiddag??

Imorgon väntar ljus och ljudtest av mitt nummer 1030 sedan är resten av dagen fri tror jag...
Tur att jag har en matkupong...

0 kommentarer: