24 september, 2007

Så ta med glädje ditt jobb fast du lider...

Lider gör jag iof inte, jag har ett mycket bra liv.
Det har visserligen varit dystert sedan arvika då min finaste burtonlångärmade försvann, men nu har jag en ny långärmad vän som håller mig varm och skön i tre månader till då den nog får en vän.



Snyggast i stan för jag är indian, det är jag.

Jag hämtade ut den imorse från posten och spenderade därför dagen med att knäppa fina bilder åt alla bloggreaders, skicka lite kommentarer och sånt, vill ni se mera bilder? Mindre bilder? Mera svammel? Mindre svammel? Långa utdragningar om varför modern dans är omodernt eller korta krönikor om varför smuts är bra!

Nu när jag har en bloggaruniform så höjjer jag ribban!

Dagen förflöt lungt, pållektion där Paolo gjorde comeback och börjar träna mer och mer sedan han råkade bryta nåt finger. Bakåtvolterna går bra, jag har inte satt den tillbaka än, men gör det imorgon.
Limpan var jätteglad över att vi var på g idag...



En till som var på G, eller ännu mera på P var Chrille P. Som var tillbaka i skolan, trots att han har gått över till den mörka sidan (mac). Charlie och Chrille Gullegullar på lunchen.



Vissa var gladare än andra att se Chrille, gladast av alla var nog Phillipe The Rektor


(Skulle jag inte vara en mycket artig och god elev så skulle jag säga att rektorn ser ut som en blandning av gin och tonic. Men att blogga sånt skulle ju vara mycket oartigt och respektlöst så jag gömmer allt inom parenteser...)

En speciell hälsning till alla svenska damer som läser detta från Loïc.


Och en annan hälsning från Emilliano
Han är mycket stolt över sin tatuering, han har gjort den själv och det föreställer en sol. Eller en stol.



Och sist men inte minst, Flyersen för Landing 4, den fina pengainsamlarföreställningen vi ordnar om en månad. Alla är bjudna!



Nu skall jag laga mat och skriva en text till teatern imorgon.

Yours Trullig
Nils J Wärmegård
Leg Bloggare

4 kommentarer:

Milqy Balboa sa...

hej nils du borde skaffa dig ett djur så att du kan blogga om det. eller hur?

Nils Wärmegård sa...

Jag har funderat på att skaffa ett bonsaiträd att blogga om...

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Nils, it's tobstah dah lobstah here. I just want you to have more fullerulle-bildz. That will say, pix where you and Paolo sup the skall of eachother. Is that much to ask? No.

Anna and Bjorn sa...

hihi... lilla jag!