12 september, 2007

If you wanna get down, bring a friend come around getting trött att the Circus Highschool

Nu har vi kört ett Filage (genomdrag) av presentationen vi gör på lördag.
Jag inleder alltihopa med en ny kortare version av mitt personliga projekt (jaja, youtube, ni har sett det...)

Kostymtävlingen ställs in pga för lite ork av mig att tillfredställa mina läsare, Dixxie vinner. (för mer info om dixxie, klicka här)

Det roligaste i personliga projektet är att Paolo (som inte kan köra påle pga bruten hand) sitter på toppen av pålen hela tiden och är en oliv, och jag är vodka och vi är tillsammans en MYCKET abstrakt Vodka Martini. Tänk vad mycket man kan komma undan med...

Grejen är den att alla skall vara maträtter, men det syns inte i något nummer, men eftersom jag är först är jag välkomstdrinken typ... Långsökt ja, kul, nja...

Mitt nummer känns bra, folk verkar gilla det, eller så är dom för rädda för att säga nåt annat.

I morse var jag på skolan 0845 och skrev mitt riggningsprov som jag missade i våras. Jag skulle gjort det igår, men då hade dom inte frågorna, skulle frågorna inte kommit idag så skulle jag blivit godkänd utan insats. Men jag tror jag klarade provet ändå. Men man skall inte ropa hej innan... blablabla

Just nu sitter jag ensam hemma och käkar nudlar, Elia har rymt och Sandra är på skolan och tränar. Imorgon är det Cirque Du Soleilcasting på skolan men vi elever får inte vara med. Bara de utgångna elever. Jag hoppas vi iallafall får tjuvkika på castingen så man vet vad som väntar...

Ettorna är många och mystiska, jag tror dom är ungefär som Helge Fossmo, fast snäll...

5 kommentarer:

▲ ▲ ▲ sa...

Åh,jag längtar efter vykort!

Milqy Balboa sa...

Är det en slump att sket rimmar på trumpet? Kanske, men jag hittade en ganska stor bajskorv i min köttrumpet i morse. Fy fan vad den stank.

Milqy Balboa sa...

Ser att du länkar till min artikel om centerpartiet. Hur hinner du, den har ju knappt varit ute på marknaden än.

Anna and Bjorn sa...

du måste skriva mkt mer skvaller om alla... jag är jätte nyfiken... har inte hört nått sen ni kom tillbaka...

Nils Wärmegård sa...

Dixxie: Postitta din adress till mig på 2k annars skickar jag vykortet poste resterante eller vad det heter till göteborg...

Milq: Bloggers RSSare fixxar det senaste inom artiklar... Synd om bajs i trumpeten..

Anna: Sandra duschade nyss, Elia sover. Lennart börjar bli flintis. Limpans man har kommit till Belgien, men ingen har sett honom.