04 november, 2007

Upprörande inlägg

Det är alltid skönt att få kommentarer på inläggen, att jag sedan fick 5 arga inlägg efter min topp5 lista på datorspel var nästan bara kul...
Här kommer den efterlängtade fortsättningen:

6. Halflife/Counterstrike - Mest pga alla fina minnen från våra Lanz under mellan och högstadiet, sedan finns det inget bättre sätt att slösa bort aggretioner än att spela ensam mot tusen bottar (alla heter Anna) med låga skillz och snipra ihjäl allihopa.

7. Sim City 2000 - Strålande spel som är så fruktansvärt mycket lättare än 3000. Orka med utmaningar?

8. Hitman - Ett spel jag lärde mig uppskatta sent. Mest för att man kan vara en machokille som tycker om att ta på sig tokroliga kläder. Hur kan jag motstå det?

9. Metal Gear Solid 2 - Inget datorspel, därför hamnar det långt ner på listan. Men ett kul spel, om man spelar det på lättaste nivån, annars blir det för svårt.

10. Duke Nukem 3D - För att det har lärt mig allt man behöver kunna om alienattacker och genusvetenskap

Så, nu borde toby och johnny vara nöjda ett tag...

Anna: Jag vet att du inte gillar datorspelsrankinglistor.
Därför kommer här några till listor:

Top 3 Super Nintendo Spel:

1. Zelda Link to the past

2. Super Mario World

3. Street Fighter 2

Top 3 Nintendo Spel:

1. Bubble Bubble

2. Super Mario 3

3. Super Mario 1

Top 3 Nintendo 64 Spel:

1. Mario Kart 64

2. Super Mario 64

3. Zelda Ocarina of time


Top 3 Playstation Spel:
1. Dead or Alive

2. Tekken 3

3. Metal Gear Solid

Top 3 Game Boy Spel

1. Tetris

2. Super Mario Land 2

3. Super Mario Land

---------------------------
Förlåt Anna, här kommer sånt där du tycker om...


Idag har jag umgåtts med tanterna i bryssel. Dvs Marilen och Sonja, jag har visat dom bra filmer och vi har sett Cirque Ici: Secret. En föreställning som är betydligt mycket bättre första gången man ser den, andra gången så blir det mest bara långtråkigt, för man vet vad alla vansinnes sakerna går ut på.

Imorgon har jag bara påle och möte ang personliga projektet. Jag funderar på att skrika "JAG ÄR EN KONSTNÄR, JAG KAN INTE ARBETA UNDER SÅDANA HÄR FÖRHÅLLANDEN, DET FINNS INGEN COCACOLA I LÄSKMASKINEN!!!!" och storma ut.

Hur som helst så är det alltid kul med kommentarer på bloggningen, fortsätt så kära läsare.

6 kommentarer:

Anonym sa...

duck hunt då?

Nils Wärmegård sa...

Är detta Tomas Melander speaking?

Duck Hunt är ett bra spel, men det är för våldsamt för att hamna på top 3, jag tror det iallafall hamnar på top 5 och helt garanterat på top 10, top 100 och tóp 120!

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Bra listat nilskille. Jag ser att du faller för hitsen inom tv-spelsvärlden. Tror jag listar mina tv-spelsfavoriter också idag.

Anonym sa...

Vem fan e Tomas Melander?

Anna and Bjorn sa...

tack nils! nu är jag nästan nöjd... fast du hälsade inte på mig denna gången heller.... SNYFT

Nils Wärmegård sa...

Jag träffade inte ens min mamma...
Hur många tomassssar läser min blogg??

Tomas Melander är en fin man som gillar duck hunt...