06 november, 2007

Frukostblogg!

Mina senaste två inlägg har fått massor med kommentarer, detta boostar mitt ego och gör så jag sover gott om nätterna.
Igår t ex gick jag och la mig klockan 2100 och somnade som en sten, sedan vaknade jag iof till när marilen och sandra satt och fnittrade och bytte skvaller, men det är sånt man får räkna med om man bor med de två mest pratglada hondjuren på denna sida graven.

Från och med nu fram tills långt fram i framtiden (GE MIG LASERSVÄRD, NANOTEKNOLOGI OCH DEN DÄÄÄR FLICKAN EN COOL TELEPORTER SÅNG) kommer jag ha påle första lektionen på morgonen. Det är jättebra, då kan man gå upp tidigt, äta fin frulle (bacon med mera, t ex ägg), svepa en kanna fint te och lyssna på det finaste inom rage against the machine SKITHÖGT på väg till skolan för att sedan ösa slut på all energi under första lektionen.

Detta verkar dumt tänker nu min mor. Resten av alla lektioner?
Resten av alla lektioner idag är akrobatik och dans. Akrobatik är alltid skönast om jag är skittrött så jag inte använder för mycket energi. Och dans...

Well well...
Dags att ta på mig stora lurarna (det är ju kallt) och skruva upp volymen (det är ju kallt?)...
Om någon sitter på en volymhack till W810 så skicka till:
Nils Wärmegård
Rue Longue Vie 2
1050 Brussels

0 kommentarer: