13 november, 2007

Livet rules!

GRATTIS FAR! JAG HAR INGA DOLLARES PÅ TELEFONEN! MEN GRATTIS PÅ 35 ÅRS DAGEN!!

Ojojoj.
Idag tycker jag om livet.
Halva min klass är skadad, eller det är inte därför livet rules.
Men jag är mest bara nöjd med allt som livet ger och allting som omkring mig sker.

Det ända som puts some rain on my parade är när Sandra och Marilen pratar mens när jag äter.

Igår bloggade jag inte, mest för att jag inte var hemma.
Jag var hos Chrille P som fyllde 22 trots att han ser ut som 23. Jag och GÄNGET åt för mycket pasta och ännu mera glass.
Sedan var jag för mätt för att orka ta mig hem så jag slaggade där istället.
Hoppas ingen märkte att jag drägglade ner hela kudden...

Limpan gav mig den finaste komplimangen hon någonsin gett mig tidigare idag:
"Nils, I´m not worried about you!"

Det betyder att hon tror att jag kommer klara mig genom livet, ENDA FRAM TILL DÖDEN.
CRAZY!

Ang påle och livet så har jag kommit på vad jag skall registrera för domännamn nästa gång jag har lite för mycket pengar.
www.nilswiththepole.com
Det vore väl något!!
Eftersom nissewärmegård.com inte funkar...

Toby har rankat top 10 humorfilmer idag/igår. Jag borde göra nåt liknande fast mera ambitiöst, eftersom jag är bloggkungen!
Här kommer top 10 filmer med Steve Buschimi:

  1. The Big Lebowski, Kanske en av världens bästa filmer. Den är så bra! Man blir glad. Man blir Ledsen. EN (!) film som berör på de känsligaste av ställen. Dessutom är PETER STORMARE MED OCH ÄR NIHILIST!
  2. Fargo, en fin film. Det bästa är inte att filmen är bra. Utan även att den är kort. Så man kan göra andra saker. Jag såg JFK häromkvällen, och den filmen är ju på tok för lång. Ingen orkar bry sig om vad som händer på en skärm i 3.5 timmar, speciellt inte om man vet hur det slutar (JFK dör, ingen bryr sig). Fargo däremot. ALLT HÄNDER! Inte samtidigt, men under loppet av 1 timme och 20 minuter. PETER STORMARE ÄR BLOND OCH MED!
  3. Armageddon, en riktigt usel film. Ingen borde straffas med straffet att behöva se den. Varför hamnar den då på tredje plats? PETER STORMARE ÄR RYSS OCH MED!
  4. Reservoir Dogs, en sån där film som man måste tycka om. Dessutom gör filmen narr av Nile City och man slipper den förbannade linslusen Peter Stormare. Vem tror han att han är?
  5. The Wedding Singer, den helt klart bästa Adam Sandler filmen någonsin. Dessutom är BILLY IDOL med.
  6. Pulp Fiction, en helt ok men uttjatad film, men den hamnar lågt för att den saknar Peter Stormare och Billy Idol och Steve är med i ca 10 sekunder. Men Christopher Walken är med.
  7. Happy Gilmore, en tokrolig film där Adam Sandler spelar golf och Steve spelar tokrolig biroll
  8. Big Daddy, en tokrolig film där Adam Sandler spelar pappa och Steve spelar tokrolig biroll
  9. Mr Deeds, en tokrolig film där Adam Sandler spelar nyrik och Steve spelar tokrolig biroll
  10. Con Air, världens sämsta film. Men Steve B är med och spelar mördare om jag inte minns fel.

Imorgon: Top 10 Gary Oldman

(Utmaning till Toby: Top 10 Hugh Grant)

1 kommentarer:

▲ ▲ ▲ sa...

Du borde komma hit & se The Wedding singer live, Nils. Det vore väl mysigt?!?!