27 november, 2007

Combining work and play is something Jack should have thought about

Livet rules.
Dagen i korthet: Påle (Jag var i toppform igår och ännu bättre idag), Akro (jag var i helt ok form)
Sedan projekt personel, fast pålen var upptagen så jag filmade ett höjdar avsnitt av julkalendern, jag tror att det kan bli ett bra avsnitt att öppna med.
Jag får rådfråga Chrille.

Ingen annan ville bli filmad eftersom vi hade möte med Pierre Antoine, det var om skolans ledning och att det är vissa konflikter mellan allt och alla.
Det tog honom ca 1 timme att förklara att vissa är osams och att det bästa vi elever kan göra är att skita i det och ha så kul vi bara kan.

Jag tycker jag sköter det rätt bra! Så länge ingen bråkar med limpan är jag nöjd...

Ikväll skall jag inte sova, utan ge mig ut på stadens mörka gator och hitta till Joaos föreställning Peut etre och kolla om han förtjänar titeln KUNG av påle... Sen får jag nog sova.
Imorgon har jag pålprov och akroprov och sedan Projekt, jag tror jag skall ta vara på tiden utan påle och ta ett möte med Vincent eller nåt, det är alltid kul...

1 kommentarer:

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Berätta hur pålkungen var, eller så avskedar jag din rektor.