01 november, 2007

Mina favoritväxter

På allmän begäran, från Milq.
MINA FAVORITVÄXTER! Top /
  1. Trädet från Episod V
  2. Kaktus - Den sköt sig själv, precis som Kurt Cobain
  3. Gran - Stor, luktar gott och taggig, men gillar att göra sig själv till allmänt åtlöje vid Jul. En växt jag känner jag kan identifiera mig med.
  4. Spenat - Går att äta, till vardags OCH till fest!
  5. Bananer - Fina som palmer, god och snabb och nyttig mat.
  6. Kokosnötter - Svåra att äta, men funkar även som självförsvar mot björnar i djungeln.
  7. Hö - Mest för att det blir kött i slutändan.
Top 2 på sämsta växterna
  1. Bonsai - Mest för att det är den gnälligaste växten
  2. Dom där algerna i östersjön som gör att man blir sjuk om man försöker simma till Estland

Nu vill jag höra Milqy ranka top 10 på datorspel!

0 kommentarer: