24 november, 2007

Hurra!

Hejsan internet. Snart kommer en trailer till julkalender. Jag skall bara lördagsmorgonsslappa klart först.
Det är skönt att filma julkalender igen. Julen är nog min favorithögtid. Mest för att man får åka hem till sina föräldrar, äta hur mycket mat man vill, klappa katter och döda en julgran.

Christer är ypperligt motiverad till årets julkalender. Det är bra.
Igår hade vi en stor photoshoot med allas våran favoritetta Ghislain Rampage som fotograf.


Ni kan se julkalenderns egna sida på jättemånga adresser. Exempel på passande adresser att testa är:
http://christmus.blogspot.com
http://christmus.nilswiththepole.com
Och säkert christmus.christerpettersen.com också.

Vi har ett avsnitt 24 under planeringsstadiet, det kommer rip your hearts out!

Nyaste återfallsobsessionen är Google Docs. Jag önskar att jag hade ett jobb på ett kontor och att jag hade 1000 papper att skriva så jag kunde göra allt i googledocs, det är så praktiskt att det gör ont.
Jag har iallafall gjort min CV där nu.

Nu skall jag ta en dusch, sedan börjar jag klippa!

0 kommentarer: