01 november, 2007

Fler höjdare från Internets bakgator

Just nu sitter jag på tåg. Igen.
Nu är jag inte påväg uppåt i landet utan detta tåg går käpprätt dit pepparn växxer. Om det nu växxer peppar i stockholm vet jag inte, men det skulle verkligen inte förvåna mig.

Att logga in på "werldswäbben" och hitta detta!
För att sedan tre sekunder senare hitta detta (enbart för oss Googlefetischister!)
Det gör att Internet på tåg blir så mycket roligare!

Och det är då man kan stirra ut på all skog som svichar förbi och tacka alla medverkande i dessa två galna företelser som visar att apocalypsen är nära!
Tack du galna redneck som håller upp en pistol mot en bunt överskattade Finnar i crazy kostymer!
Tack du samma galna rednecks samvete som inte tryckte av avtryckaren, ty då skulle vi översvämmats av Lorditributes på tv/radio/internet/fax/flaskpost.
Tack Vad han nu heter i Nightmare before christmas som fixxat Halloween.
Tack Googlecrew för att ha världens största sökmotor.
Tack Googlecrew för att ha samlat information om ALLAS surfande (klicka här för mer information)
Tack Enya
Tack Slumpen för att Google inte använder sin information till något vettigt utan istället klär ut sig till Spam och bara tramsar!

(denna blogg skulle egentligen leda till någon större punchline och sånt, men jag orkar inte fixxa det sen. Jag gör det efter Söderhamn)

0 kommentarer: