21 november, 2007

jag.com

Hej internet.
För att visa mitt stöd till dig så har jag dragit mitt strå till stacken och gett dig pengar.
Jag har blivit www.nilswiththepole.com
Mest för att omstrukturera mig från människa till produkt i samband med min examen från skolan.

Nu sitter hela internet längst ut på stolskanten och tänker: Skall detta betyda slutet för bloggen?
Nejje, dumhuven! Klart jag fortsätter blogga!

Anledningen till att jag inte har bloggat de senaste dagarna är att jag har börjat förbereda inför den häktiska decembermånaden och
iEslush CHRISTmUS

Nu sitter hela internet längst ut på stolskanten och tänker: Hur uttalas detta för bövelen?
Det uttalas på flera olika sätt, man kan uttala det på amerikanska
I e SLASH CHRAJJST MUUS
Eller sluddra fram det, som en fjortonåring efter den trettonde ölen den tolfte timmen:
JESCHLUSCH CHRISSTMUUS
Eller uttala det som alla på min skola:
-That crazy thing Nils and Christer is doing when they force santacostumes on everyone.
-Oh, you mean that thing that almost killed Charlotte USA?
-Yeah, and they almost got Raphael expelled.
-I hope they know what they are doing.

Nu skall jag kolla in det senaste inom www.nilswiththepole.com och sedan gå till skolan.
Vi har finfrämmande av Vippen (Elias lärare) denna vecka så vi måste visa framfötterna.
(För er som inte kommer till skolan kan jag berätta att mina framfötter är håriga, delade i fem delar och dom luktar oftast fruktansvärt)

0 kommentarer: