11 november, 2007

Evil Anna

Hej internet.

Det är skrämmande att Anna Daisy Dandülejon Nerman bara blir nöjd med mina blogginlägg när jag är förbannad.

Hursomhelst mår jag bättre nu än i Torsdags. Projektet har fått en till man ombord, Mr. Rudi S. Jensen är "regissör" åt mig.
Det är bra, eftersom Mr Jensen till skillnad från artistiska juryn på skolan har bra smak och jag kan kommunicera bättre med honom eftersom han pratar Svenska/Norska.

Projektet i övrigt kommer bli Performance konst i Las Vegas Cabaretstil, om jag känner min instinkt rätt.

Helgen spenderades på diverse barer i fredags och i sängen igår. Desperate Housewives är mycket bättre än vad jag av imagemässiga själ vågar erkänna...

Sandra sitter just nu och sover sig igenom Life of Brian, hon höll en lång monolog på en timme om varför hon är förbannad. Frk Nerman skulle dansat av glädje om hon hörde den.



Det bästa är att hon städar när hon är förbannad..

3 kommentarer:

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Man heter bara NERman om man är dålig !

Anna and Bjorn sa...

fy farao vad lågt....

Unknown sa...

Hihi, visst är det lite kul med DH?!! Hur långt har du kommit?