30 januari, 2007

The Order of St Nils

Usch!
Jag försöker blogga, men det är svårt när jag precis inser att jag har skapat ett monster! Sandra är som ni kanske vet sjuk och har varit hemma från skolan två dagar. Snäll som jag är lånar jag ut min dator och alla mina dvds.
Hon har spenderat dagen med att tittat på 22 (!!) avsnitt av vänner. ("OH-MY-GOD!! I love ross!!!")
Problemet är att Sandras psyke är otroligt mjukt, så just nu har jag en sockerchockad Pheobekopia som ligger och pratar konstant. (Här inser jag att jag har en Asterix på franska som jag slänger upp till henne så hon blir tyst... "This is gonna be funny, I löööve Asterix, he is so small...")

Jag borde bli helgonförklarad. (Inte Helgon.net, Helgon som Moder Teresa och Santa Klååås och Santa Lucia och gänget!!). Jag har gjort en riktigt god gärning idag. Jag lånade ut pengar till Luis så han kunde köpa en dator. När jag såg hur glad han blev kände jag mig som Karl Bertil Jonsson.

Skulle internetet gå snabbare än skitseegt skulle jag lägga ut en bild på hur glad Luis var med Dator och tillbehör. Jag gör en smilie för att förklara allt istället

:-)

2 kommentarer:

Tobias Grodmark (nä?) sa...

I had a wonderful experience today. It was when I realized that your flatmate defines the amount of funniness equal to the amount of smallness. That makes me still laugh as i type this down.

It's really scary when things are so brilliantly funny that you think you will go insane. But it's funny.. also.

Nils Wärmegård sa...

Läste två gånger, skrattade tre gånger.