25 januari, 2007

Mera bilder!

Bildbloggning är kul!
Igår kom jag inte in på blogger, jättejobbigt. Men nu har jag en bunt nya fina bilder åt er.


Lin Meï, igår, med sina fina Nallevantar. Hon var jättestolt över dom! Idag var det glutenfritt.


Tim sov igår, dock ej idag. Men jag tror han somnade senare på Sylvains lektion. Där lekte vi kvinnor idag igen. Jag sjöng för Pedro.


Tobbe, detta är Paolo vid pålen! Från igår, vi har numera fixxat nytt gummi på pålen. Jag och grabbarna fixxade det imorse.


Pålen, nu med nytt fint Neoprene! Pållim luktar starkt och man blir lite snurrig av det. Hela eftermiddagen är en lång dimma.



Emilliano visar sitt häftigaste trick!


Slava och Lotta har en mycket nära relation. Det är mest för att Slava ser ut som Robert de Niro.

4 kommentarer:

hampus sa...

Fina bilder <3

Anonym sa...

jag känner ett speciellt band till Tim. både han och jag brukar sova regelbundet i skolan. det är bra grejer.

Milqy Balboa sa...

Det är bara tur att du inte skaver dig itu!

Tobias Grodmark (nä?) sa...

"set as desktop"