18 januari, 2007

Happy Nils (poverty is over)

Hurra! Jag satt och spekulerade med en hemlig vän om att eventuellt låna cash av honom till mitt personliga projekt så jag kommer igång med det. Men sedan när jag skall kolla kontosaldot så hittar jag MASSOR av pengar där från en okänd välgörare (franska för CSN).

Så nu har jag beställt ett stycke hemlig grej som beräknas anlända om några veckor (typ två kanske) sedan så tar bloggen ny riktning igen.

Imorgon skall jag köpa en trummaskin!

Dagen var bra, dock glutenfri (franska för att Limpan är ledig höhö), Sylvains lektion handlade väldigt mycket om mig och mina rörelser och han lärde mig en massa saker. Det var skitkul!

Livet rules, testa det alla Nilslovers!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Whats wrong?
Cant you speak english anymore???
rrrrrrgggghhhhh

Tobias Grodmark (nä?) sa...

I agree! You bastardo! What about the people in Africa? How are they supposed to know about your economical status? Are you gonna take away that too?
English blogging! It's good for your linguistics and the the girls in Africa lives once more.