22 september, 2006

Lifechanging descisions blablabla

Anna have made a lifechanging decision
Christer have made a lifechanging decision (and written a blog instead of designing one...)
And the pressure is on me.
But I never make lifechanging decisions, I sing!

Gimme head with hair
Long beautiful hair
Shining, gleaming,
Streaming, flaxen, waxen


Give me down to there hair
Shoulder length or longer
Here baby, there mama
Everywhere daddy daddy
Or NOT!!

I have just cut half my hair.
The rest will DIE when Chrille P gets here.

Christers blog today was really funny.
Svens mustache is funny!
Lin Meï is missed!

Everything else is like normal!

4 kommentarer:

Anonym sa...

*sörjer håret*..

Nils Wärmegård sa...

Stackars anna... Jag bor på en perukaffär :)

Anonym sa...

hihihi och tur är väl det

Milqy Balboa sa...

Nils, du ska inte bara försvinna från jordens yta. Du är dessutom helt ball. Du borde skicka ett sms till Toby.

He's upset.


Hursomhelst. Tänkte höra om det har ordnat sig med ditt studiebidrag. Du behöver verkligen pengarna. Jag skäms å Sveriges vägnar.

Och nej jag är inte full eller dylikt. I just think it's FUCKED UP you don't answer fans.

Anyway, what's been up man how's your Daughter?


NILS. I ditt galleri så har du en bild på dig själv som fjortonåring. Du är inte alls lik dig själv nu och då. Vad har hänt?

Tell me why.


NILS din paprika. Helt fasttejpad på en stol och det är en pistol med i bilden. Hur överlevde du.

Och varför berättar du inte för oss andra om Stariz of the Dead-skämtet?

Jag berättar om alla mina skämt till dig. Det senAste är maltid.istheshit.net

Jag spann vidare på idén att Bush skulle röka bhongen. Detta är nog ännu mindre sannolikt - och därför är det kul. Man vill ju skämta om det som är lite främmande och skrämmande. Jag skämtar om uttrar eftersom jag aldrig har sett otecknade bilder på sånna blötdjur.

Oj oj oj. Jag börjar bli gammal och trött. Lova att du tar över efter mig när jag dör. Att du fortsätter åt samma håll. Nils Wärmegård. Coolt efternamn förresten, är det medfött? Jag har ett stort ärr på magen.

Det är konstigt. För kan ju både vara en subjunktion och substantiv (t.ex. för på en båt). Och verb (jag för dig). De uttalas lika och stavas lika. Men hur kommer det sig att såret "ärr" inte stavas likadant som R. Det uttalas ju lika.

Det är mycket man inte förstår. Det kanske bara är att acceptera. Åh gud. Det skulle vara smaskigt om man kunde laga rulltårta på ingredienserna man har hemma. Men frågan är om det vore bra. Du kan ju detta med kostlära. Du borde ta reda på. Och behålla faktan för dig själv. Jag villl inte ha den. NIIIIILS WÄRMEGÅRD.

ps: We should be together too.