30 september, 2008

snabb uppdatering

Livet är fint.
Först och främst är jag med i en fransk tvshow på lördag, programledare är bland annat Victoria Silvstedt, så jag har någon att prata svenska med.

Gävle gick skitbra, folk gillade mitt nummer!

På måndag flyttar jag och Emiliano in på internatet i Le Mans, vi hade möte med dom idag och stället är hur kul som helst, iallafall hittils.

Jag skriver mera när jag vet mera om saker.
På torsdag flyttar jag in på ett gratis hotellrum, på lördag är hela paris ett dansgolv, alla är bjudna!

2 kommentarer:

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Du borde blogga mycket mer om frankrike och saker som händer där, än kattfilmer.

Nils Wärmegård sa...

problemet är att jag har inte något bra internettillgång eller fritid att jaga den på medans jag är här, det kommer nog bra bloggar om ett tag. Tills dess, låtsas som att jag bloggar kattfilmer