04 september, 2008

Expect the unexpected

Livet som Sveriges populäraste cirkus, katter och mat bloggare är ganska spännande. Speciellt när mina fans alltid tror att dom vet vad jag gör.

Ikväll kunde nog ingen av er gissa vad jag har uthärdat.
Jag klarade att hålla mig vaken genom 400 klänningar, 800 högklackade skor, en massa långsamma filmningar på klänningar på överåriga skådespelerskor som njuter av sin sista roll på länge pga framtida typecastingproblem samt en hund som juckade på en kudde.

Japp.
Jag har sett Sex and the city.
På Bio.
(nej, jag betalade inte för mig. Tror ni jag är galen.)

Det som händer (bortsätt från att folk shoppar och sånt) under åtta timmar är att en tjej får en unge (samma tjej bajsar på sig lite tidigare..) Några trasslar till sina relationermen dom blir sams igen så det räknas inte.
Den får en stark 3 av 10.

5 kommentarer:

Anonym sa...

har du gått och blivit kär nils?? Det är enda anledningen jag kan komma på, hur kan någon annars över tala dig att se denna (underbara) film!
hihi.. vem är den lyckliga??

Nils Wärmegård sa...

Nejje, jag är inte kär.
Jag tackar mest bara för gratis boende genom att följa med på film..

Tyckte du om filmskrället??

Anonym sa...

Hej!
Nog visste jag att du var tuff, men så tuff att du överlever den filmen... Respect!
/Kusin Jenny

Anonym sa...

Nils, det är väl klart jag tyckte om filmen! Helt klart!

Unknown sa...

Den är ju helt underbar!! Jag är stolt över dig lillebror att du trots allt överlevde den. Fast jag vet ju att du också gillar söta filmer innerst inne!! :) (Jag lovar att inte skvallra om vilka!)