04 september, 2008

Hurra!!

Nya datorn ligger snällt under mina fingrar.
Gårdagen spenderades mest med att spela Quake 3 och leka med Ester.
Jag har flyttat från Andersson för några dagar sedan och bor nu hemma hos Elin tills imorgon då jag åker till Uppsala och hälsar på farmor en snabbis.
Lördag skittidigt (0500) kliver jag upp och börjar resan mot frankrike.

För er som minns de första kapitlen på Internets nya evangelium (dvs starten av min blogg) så är det en relativt liknande situation nu.
Ny dator, ny energi att blogga med, nytt land att åka till och härja.
Ganska coolt ändå.

Snabbsammanfattning sedan senaste bloggningen:
Måndag Tränade MASSOR, Olivia (känd från skåne) kom förbi cirkus
Tisdag: Träning. Nollning. Hamsterfest
Onsdag: Ingen träning, trött efter hamsterfesten, hämtade nya dator, spelade Quake
Torsdag: Vaknar, duschar, bloggar... To be continued...

Nya datorn är riktigt bra. Det är ett bättre OS i den än vad jag först trodde, bara man enablar advancedmode.
Inget ubuntu än på nån vecka, måste se om jag gillar Linpus Lite.

Nu skall jag till skolan och träna lite, ikväll skall jag och Elin på bio.

Peace
Nils

Blogged with the Flock Browser

0 kommentarer: