16 september, 2008

Mera Google

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3130&a=828703 - Google förbereder sig för waterworld

Jag tycker att Googles nya landvinningar tyder på en sak, dom vet något som inte vi vet om skicket på jorden.
Googlesateliter och google båtmaskinparker.
När hela googleplex flyttar till havs köper jag båt.
När hela googleplex flyttar till rymden så klättrar jag dit.

För övrigt tycker jag att det är fruktansvärt smart att sätta alla datorer till havs.
Inget datorhaveri på havet.

Hur går det för piratebay att köpa sitt eget land föresten? (Jag gissar att Finn är snabbast att svara, trots att han fyller år...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det gick åt helvete med TPB-landet. Alla pengar de fått in skänktes till regnskogsprojekt istället. *tvungen att vara före finn*

Nils Wärmegård sa...

Tackar...

finn sa...

attans, men jag kan tillhandahålla en källa för påståendet (vilken du för övrigt borde läsa igenom, inlägget är väldigt intressant);
http://blog.brokep.com/2008/09/12/sverige-vax-upp/