21 augusti, 2008

Stockholm/Uppsala

Vad har jag gjort i Stockholm?

Lördag: Jag åker till Stockholm, jag går hem till Stor A. Syster och gräver fram hennes nyckel som hon finurligt nog har gömt. Jag spelar lite Wii och tar en dusch och går och hälsar på E.O.S och hans gamla gymnasieklass från Alby.
Sedan går jag hem och spelar lite mera Wii och somnar.

Söndag: jag vaknar 0620 skrikande av panikångest och tror jag har försovit mig. Det hade jag inte. Jag spelar lite Wii och tar en dusch och ger mig ut på jakt efter ära (frukost) och rikedom (jobb).
Jag anländer till cirkushallen i alby.
Tydligen får man inte blogga om cirque du soleil av copyrightsjäl.

Söndag eftermiddag är jag trött och åker till Systern och vi käkar pizza. Sedan åker jag hem till Alex och vi dricker kaffekask och hittar en fest i Kärrtorp med Anna Nerman och en massa annat cirkusfolk. Kvällen slutar sent med att vi sjunger singstar hemma hos josseful. Josseful trodde att hon kunde slå min syster i singstar så jag bjöd snällt dit syster. Hon blev lätt rosenrasande.

Måndag: Jag vaknar på Nermans extrasäng och vi kollar på OS och äter pizza. Alex hade gått till skolan. Sedan hittar jag Alex och vi åker till Uppsala för att gullegulla med seb och snacka skit med svante.
Svante var sig lik, sebastian behövde en dusch.

Tisdag: Jag och Svante leker en massa med sebastian och svante fick gunga och titta på kor. Sedan vill min mor att jag skall gå på bio och min far vill att jag skall bära på en kattbur, hela kvällen.
Min farbror förbjöd mig från att bära kattbur och min farmor blev nog mest bara förvirrad av att hennes släkt springer fram och tillbaka i hennes hem med kattburar, men aldrig några katter.
Jag tar mig iallafall med nöd och näppe till bion i tid och får se en film som hette "expired" och jag rekommenderar den starkt till Tobias Nordmark, inte till någonannan. Jag tror att T2 kan tycka om den.
Efter bion så gick jag, mor och Kerstin och Kajsa Andersson till Broncos och jag fick äta det senaste inom KÖTT. 400g Kött med Sås och potatis (modell Pressad, mest för att potatispressen är svantes favoritleksak).

Sedan gick jag till KTH, Fam, andersson gick hem och mor gick till sitt hotell.
KTH var sig likt.
Jag och Alex sprang från Storasyster och maskinsektionen till Teknisk fysiksektionen där jag lärde dom allt jag kan och lurade dom massor. Tydligen så släpper inte sektioner in folk om dom inte är av samma sort som skylten på sektionsdörren. Jag ville inte lämna alex ensam bland en massa tekniska fysiker så jag drog igång soundboxxen och lögnade mig in.

Kvällen slutar med att vi hittar Dixxie och OFX. Jag filmade en kul film med OFX som ni inte får se.

Onsdag:
Jag fick åka hem, jag sov hela vägen på tåget.

Torsdag, jag och Ester kollar på os, sigrid sover och astrid är ute och leker.

Förövrigt anser jag att IOK's ordförande borde låta Bolt dansa hur han vill och när han vill.

0 kommentarer: