24 augusti, 2008

Guns don't blog people, I blog people!

Uppladdningen inför hardcorebloggandet har börjat igen, på torsdag kväller smäller det. Jag kommer få ett nytt verktyg att blogga ifrån. Jag utlovar cirkus, katter och mat tills ni ramlar och slår er, spottar upp en hårboll och äter en korv.

OS-avslutningen är igång, skönt att os tog slut. Synd att IOK har bestämt att det är väldigt osvenskt att ta guld, eller medaljer över huvudtaget.
Jag hoppas att alla sveriges pengar som gått till sport går till kultur istället.
Det vore coolt.

Jag har nyss ätit Spagge med Köttfärssås, mammlagad mat är bäst.
Snart skall jag och min stora fullpackade väska åka mot gävle.
Undra om det är någon mer som reser genom världen beväpnad med en kattunge och två theremins?
(Nöjd nu Stråfsson?)

Gävle Gävle Fina stad
Full av cirkus och av blad
Icke omnämnd alls i "kvad"
Jag kan träna och ta mig ett bad.
HURRA HURRA HURRA!

1 kommentarer:

Milqy Balboa sa...

tjo jag håller helt med om att lägga pengarna på kultur. idrott är kultur för moderater och c-partister. vad ska sverige ut i världen och bevisa sportsligt när vi inte ens kan komma på varför estonia skönk.