23 augusti, 2008

Ny dator på G

Om allting går som planerat får jag en ny dator på torsdag!
En Acer Aspire One. Het subnotebook.
8.9 tum, 995 gram tung.

Räkna med tusen bloggar, om dagen!
Jag skall ta tillbaka tronen från T2 Kenobi som sveriges bästa bloggare.

Jag ber er, mina läsare om hjälp, vad vill ni läsa om?
Mera youtubetips?
Mera träningstips?
Mera recept?

Tipsa, kommentera och uppmuntra!
För er som inte fattat att gReader är the shit att läsa bloggar med så straffar jag er med en fulare design...

4 kommentarer:

D sa...

Jag vill se mer katter och mat!! Och vad upp med den fula desinen, vad har jag gjort för att få den här skiten? Jag som till och med druckigt kaffekask i din ära denna afton. bög ;(

Nils Wärmegård sa...

Den fula designen är ett straff till alla som inte använder gReader...

reader.google.com - för alla människor

Hoppas kasken smakade bra!!

//N

Milqy Balboa sa...

Hej inte så mycket youtube, men gärna någon slags följetång. Typ odla något och rapportera hur det växer.

Nils Wärmegård sa...

Följetång, det antecknas...
Jag känner också att det är ganska opersonligt att blogga youtubefilmer, men när jag inte gör så mycket på en dag och känner för att blogga blir det lätt så...