12 augusti, 2008

Cirkus, Katter och Mat

Idag har jag inte gjort någonting kul, alltså kan jag blogga.
Dom dagar jag gör roliga saker bloggar jag aldrig, det är synd.
Jag minns när jag var ung och blog var nytt och alla hurrade över hur bra min blog var, det var tider de.
Nuförtiden känns det som att T2 Kenobi har den bästa bloggen.
Jag överlämnar härmed titeln som världens bästa bloggare till honom.

Dagen har spenderats med att göra armhävningar, chins och situps samt sitta i solen och läsa Johnny Cash's självbiografi. Samt skriva några jobbmails. Nu har jag hittat en snäll dam som kan hjälpa mig med bokföringen samt hittat två tappra krigare som kan designa hemsida åt mig.
Livet leker.

För övrigt så letar kattungen Ester efter ett hem, hon är redo för leverans och svart och vit och söt och behöver ett hem så snabbt som möjligt!!
Hör av er till mig för att få en gratis katt! (Nej, inte du stråfsson!!)

1 kommentarer:

Unknown sa...

But what about me me me??!