16 augusti, 2008

Hurra

Hej Internet.
Folk (Finn och Milq) verkar vilja att jag skall fortsätta blogga... Synd att jag inte har en snygg subnotebook att blogga 24/7 från.

Finn: Jag har kollat in adventdatorn, när jag väl får pengar från Sandra och norge så får vi se vilken dator som attackerar mig först.
Milq: Jag minns att min moster hade en toshibadator en gång, året var typ 1996 och den datorn var ganska kass. Sedan dess har jag inte litat på toshiba.
Alla andra: Mera kommentarer så bloggar jag mera!!

Imorgon skall jag spendera hela dagen på en buss. Sj är sämst och har ingen plats åt mig när jag skall till stockholm. Så jag får åka med Y-Buss, dom tar emot alla med öppna armar. Dessutom har dom gratis trådlöst internet på bussen. Tur att både datorn och pspt är trasigt, annars skulle jag nog inte läsa ut mina böcker jag har med mig.
Jag hittade Fight Club på biblioteket i härnösand. På svenska. Det är coolt med roliga svenska översättningar.

I stockholm skall jag blandannat på audition åt dom därna Cirque du Soleil som det snackas så mycket om. Jag är ganska omotiverad, men det skall bli spännande att göra en audition för att se hur mycket jag egentligen är värd per kilo och sånt.

Sedan skall jag försöka bli n0llad på Kth igen. Det är ett hårt jobb, men någon måste göra det.
Hur skulle det se ut om KTH bara n0llade KTH, Nej, någon måste representera oss människor på KTH också, fast jag gör det i smyg.
Jag riskerar livet för er andra som är nyfikna på hur KTH's N0llepubrunda ser ut där ute.
Tänk på det!

Om ni inte ser en blog från mig på några veckor så kan jag vara tillfångatagen av fienden (KTH) och dom gör troligtvis smärtsamma tester på mig.
Eller så kanske jag bara IRLar igen så jag har annat för mig än att blogga.
Eller så kanske jag har köpt en pytteliten dator, och spenderar tiden med att leta efter den.

Hur som helst har katten Ester fått ett hem. Alla sagor slutar lyckligt, bara man låter dom hålla på tillräckligt länge och inte gör något förhastat, som att dräpa katter eller så...

Dagens länktips:
Mina kära vänner Milq och T2 har uppdaterat kulturskurkarna.se, alla borde titta på den.

Nu väntar en kort promenad i mörkret, jag hoppas jag hittar till friggeboden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörrö. jag vill också ha mer blogg från dig. Inget snack, skogsattack.

▲ ▲ ▲ sa...

Typ som i That 70savsnittet som visade igår eller så. "-Jag har nått i ögat. -Är det Donnas förlovningsring?" Apropå datorn, alltså.