24 augusti, 2008

Kort resume, katter och cirkus.

Johnny skriver som vanligt bättre kommentarer än D. Sjöberg.
Ingen är förvånad.

Jag kommer blogga om mina äventyr i Frankrike inom två veckor. Jag har ingen större aning om vad jag skall göra där än så länge, jag skrev nyss ett mail som troligtvis kommer ge mig svar på en del av mina frågor.
Det hela är mycket dramatiskt.

Kort resume:
Jag drattade ju på ändan under en av våra föreställningar. Inget gick sönder, utom en liten spricka i mitt ego.

Dagen efter fick jag ett mycket mystiskt telefonsamtal från en stor man i svart kostym som presenterade sig som Alain och vill att jag skall komma till ett institut i frankrike.
Jag tror att jag kommer hamna på mentalsjukhus.
Men han lockar med pengar och boende och att dom skall hjälpa mig med att starta min karriär.
Så vad kan jag göra!?

Det är lite vad som kommer hända i bloggen under hösten.

Just nu sitter jag på ett mystiskt institut i Härnösand, min pappas jobb. Om någon vet vad min pappa jobbar med så vill jag gärna veta. Jag förstår ingenting.
Ester (kattunge) är här och ligger på en fotölj och sover, vi skall snart åka tåg.
Jag, Ester och min stora ryggsäck på nya äventyr.

MOT GÄVLE!
Cirkusvärldens Dagobah, lerigt, massa konstiga träd och små gröna män som envisas med att rida på min rygg.
Vansinne.

0 kommentarer: