09 december, 2008

Tack till Sickboy

0900: Vaknar
1100: Cirkushallen, värmer upp, kör ett genomdrag av nummret...
1400: Kommer hem, äter kiwis
1500: Åker och kollar på en påle som skall användas som träningspåle tills min kolfiberpåle kommer
1600: Fixar Sickboykerneln, se nedan.

Hurra!
Någon som kallar sig sickboy har släppt en specialkernel till ubuntu för Acer Aspire Ones, så nu behöver jag inte oroa mig för att min mic inte funkar som jag vill längre...
Just nu sitter jag och Elias och Alex igång med en Acer Aspire One konferans, dom har också små söta datorer.

Det är synnerligen praktiskt till skypande och sånt... Alla borde köpa smådatorer!

Alla som inte har mig addad på skype borde adda mig snarast!!
nisse.warmegard

Nu skall jag och Emiliano åka och köpa mat nog för att överleva hela vintern!

0 kommentarer: