23 december, 2008

Snabb Update

Snön ligger inte vit på taken.
Nils är vaken, men det är ganska många andra också.

Jag har ingen julkänsla alls. Det står en liten plastgran i vardagsrummet, men annars är det inte så mycket jul.
Jag tror att jag måste ta mig en liten session och lyssna på Carolas julsånger eller någonting för att komma i julstämning.

Det känns som att jag borde blogga om vad emiliano gör och inte vad jag gör. Han sätter sig alltid i fruktanvärt svåra situationer. De senaste två kvällarna har det varit ganska långa nätter för att fira att premiärhelgen är över.
I söndags råkade emiliano trollbinda en dansare i revyn, han tyckte naturligtvis att det inte var något speciellt. Hon är numera hopplöst förälskad i honom.

I måndags åt vi en massa raclette (bästa maten!!) och sedan blev det utgång, väldigt sent, och emiliano firade med att smsa alla brudarna i revyn för att förklara hur mycket dom betydde för honom. Vilket ledde till viss panik hemma hos stackars florie som kärade ner sig i emiliano kvällen innan. Eftersom alla dansarna var på filmkväll hemma hos henne. Och mobiler skall tydligen ha börjat pipa.
I morse var det spagge med ångest.

Idag var vi i cirkushallen och tränade hela dagen för att komma tillbaka i form.
Imorgon är det Julafton sägs det. Karlbertil får ersätta southpark i logen, föreställning 2000.

Flera updates:
*4 personer fick sparken idag. Det är Tobi och Mia, Natalie och Aurelia.
*RTL, en av frankrikes största radiokanaler pratade tydligen om mig på radio igår och sände mitt nummer från Landing, I radio.
Frågorna hopar sig: Varför sänder dom mig i RADIO!? Sämsta mediet för min konstform. Kan jag kräva royaltys för detta?
Hur hittade dom mig? Är jag kändis? Kommer jag få mingla med tvillingarna Olsen på nästa oscarsgala?

Nu skall jag äta.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Frågorna hopar sig även här i hemmets ljuva vrå:
Håller vår son på att bli en celebritet i Frankrike?
Mamms o Papps i Nyadal