27 november, 2008

Snabb update

Idag är det deadlineday (dödssträcksdagen). Jag är på andra sidan av mitt dödssträck, dvs jag har presenterat slutversionen av mitt första nummer. Det gick som vanligt skitbra, jag är fruktansvärt duktig och borde ha en betydligt större fanclub än vad jag redan har.
Dessutom är det en väldigt blygsam förklaring över hur bra jag är.

Det lite jobbiga är att alla som inte är jag får sparken idag ryktas det om. Det är ensamt på toppen... Tur att Emiliano och Benjamin får stanna...

Benjamin och Priss fick varandra härom kvällen. Ni kan sluta oroa er nu.

För övrigt börjar besökarna boka in sig, 28 Januari kommer Mor, Far och Syst.
Någon gång i början av Januari kommer Elias och Alex.

Hurra
Nu skall jag gå och kolla på de andras dödslinjer

1 kommentarer:

Unknown sa...

Fel fel fel fel fel! Den 28 december kommer vi, inte januari! Hurra hurra, det är bara en månad kvar imorron!