13 november, 2008

GAH!

Idag kände jag att det är fruktansvärt synd att jag ginte bloggar lika ofta som jag egentligen borde.
Sagt och gjort sätter jag mig med datorn på ena benet (har ju så liten dator att båda benen blir lite överflödigt) och märkte sedan att internettet här hemma var försvunnet. Jag gick och gnällde lite på sekreterarna och dom hade samma problem.

Well well, nu är internet här.

Idag har jag tränat tre timmar, imponerat på en väldigt parfymdoftande tantsom ville att jag skulle recitera den gudomliga komedin på svenska i pålen, kört igenom nummret några gånger och styrketränat.

Hemma har jag mest bara slöat, kollat HF och ätit en massa olika sorters djur.

En kul sak här i huset är att det alltid stannar av klockan 2000 varje kväll, för då är det le nounou d'infer, dvs NANNY på tv. Allla gillar nanny. Det är coolt.

Dessutom är det final i incroyable talant (talang 2008) ikväll. Helkväll framför tvn med familjen.

0 kommentarer: