06 november, 2008

GAH!!!

Alla gnäller på att jag bloggar för sällan, utom Elias och Alex.
För Elias läser av principsak bloggar och Alex tycker att alla bloggar för ofta utom jag.

Jag och Elias och Alex har börjat med Skypekonferanser, jag har dessutom bytt standardcommunicationsdevice från MSN till Skype, jag startar MSN ibland, men skype får ligga och puttra hela tiden..

Jag har individuell tid hela tiden nu, jag har några lärare lite då och då, resten av tiden får jag göra vad jag vill ungefär... Reglerna är enkla, jag måste göra klart allt viktigt innan jag ens får tänka gReader, Facebook, Digg.com och LG2S/K

Sedan får jag ta pauser, sedan måste jag göra klart allt också... Dessutom så fort jag har tillfälle att träna i cirkushallen skall jag ta dom.

FÅr se om reglerna håller...

Jag har dessutom gjort en drastisk ändring i In Other Words 2.0.
Jag har höjt sången ca ett tonsteg, samt dragit ner BPMen från 128 till 120. Det är jätteskönt för både kropp och själ.

Tack Finn för tipset om audicity!!

Nu skall jag käka lunch sedan skall jag köra ett genomdrag av nummret i cirkushallen.

Klockan 1600 skall jag och Nathan jobba på lite detaljer.

0 kommentarer: