02 november, 2008

Grr

Hej internet...
Jag har inte bloggat på ett tag... jag har ständiga problem att komma in på blogger (och gReader) på institutet... Jag har försökt få dom att förstå att dom behöver en starkare router, men dom tror att dom vet vad dom gör...

---------------------------------------------------

Hursomhelst, nu är jag hemma hos mor och far. Dom har av någon anledning fått en massa extra kanaler så nu kan zappandet lätt slå ihjäl flera timmar...
MTV visar inför EMA, TV6 visar våra värsta år och tv 4 visar Idol.

---------------------------------------------------

Själv så kollar jag på Huset Fullt, nu när syster har gett mig ALLA avsnitt av Huset Fullt. Det är ca tre veckor av familjelycka!!

För övrigt så läste jag att Jodie Sweetin (hon som spelar Stephanie) åkte fast för några år sedan (typ 2003) för amfetaminmissbruk. Hon dolde inte missbruket så bra redan i de första avsnitten av huset fullt...

--------------------------------------------------

Igår såg vi nya bond filmen, jag mor och far. Den var relativt bra, lite ocharmig och mor tyckte att allting gick för snabbt.

--------------------------------------------------

0 kommentarer: