10 november, 2008

Woohoo...

Autotravail är franska och betyder att jag gör vad jag vill.

Idag har jag lämnat in en ansökan om bostadsbidrag.
Sedan tränade jag på mitt egna nummer i en timme och jobbade med Franck i två timmar för vårat nummer i Revyn.
Det blir fruktansvärt clychigt och överspelat. Men jaja. För en kolfiberpåle kan man släppa lite på de konstnärliga värderingarna.

Alla de andra i huset är hemma nu, flickorna har varit på lov.
Det konstigaste är att det sitter en ny flicka i vardagsrummet. Hon pratar inte med någon.
Bor hon här?

Emiliano rakade bort sina polisonger idag, han ser 10 år yngre ut.

Ikväll väntar en ny nätkonferans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa Emiliano att polisonger inte klädde honom, men att jag var för finkänslig för att säga något medan han hade dem..... ;-)

Anonym sa...

Håller med ovanstående! Vill se bilder!