22 november, 2008

Snabb update

Jag börjar tro att Schäfern har riggat kameror i huset. Det hela är en stor såpa här i Le Mans.

För er som inte följer allting IRL kan jag uppdatera er på att:
  • Priss har fattat tycke för Benjamin
  • Aurelia har fattat tycke för Benjamin
  • Någon till av dansarna har fattat tycke för Benjamin
  • Benjamin skiter i det
  • Appölin raggade upp en kille (Julian) förra helgen
  • Julian har en annan flickvän också
  • Julian knackade på hemma hos oss i natt klockan 0500 full som ett ägg med två polare och ville ha efterfest hemma hos oss
  • Julian står nu på dödslistan
Allt det har hänt de senaste 24 timmarna...
Mitt personliga liv är i princip obefintligt, jag äter sover och tränar.
På torsdag kommer judgement day, om INM kommer överleva.
Om INM inte överlever betyder det att alla får åka hem, utom jag, emiliano, Benjamin och Elise.

Det kommer bli spännande...

0 kommentarer: