14 oktober, 2008

Tralllaallaaaa

Idag har jag skrivit på kontraktet till skolan.
Numera ägs jag av INM.
Det är inte så illa som det låter. Jag spenderade mitt kontraktsmöte (som skulle varit 1145, men hamnade 1600, SANT FAKTISKT!!) med att ställa smarta frågor.
Jag vet att jag kommer få betalt, men inte än på ett tag. Men jag kommer inte svälta ihjäl och när skolan väl får pengarna (om ca en månad) så cashar vi in det vi har missat...
Dessutom bor vi gratis så länge skolan inte har penngarna och dom pengarna behöver vi inte betala tillbaka när pengarna väl kommer, som ränta.
Så allting kännsbra.

Dessutom redde jag ut konflikten mellan Alain (min chef) och Marå (ingen aning om hur det stavas), tydligen var detett missförstånd om någonting, men numera så sköter jag och emiliano oss själva och slipper gå genom alain såfort vi vill träna på cirkushuset och cirkushuset säger att vi får komma när vi vill utom onsdagar och söndagar.

Idag har jag jobbat på mitt nya intro till "In Other Words 2.0", min nya plan är att splitta mitt gamla nummer i två.
Nummer ett är "In Other Words 2.0" ett helt thereminfritt nummer med mig, sång, påle och dans.

Nummer två kommer jag jobba på i januari typ och det kommer vara en explosion i testosteron, theremins och tokerier (rykten säger att jag kommer tända eld på benen, gråta blod samt samla mammas manna)

Dessutom gjorde jag ett litet teaterstycke om autism idag jag skall visa Natan på fredag...

Livet rules.

Emiliano lagar mat (spenat, KÖRV och pasta).
Flickorna kollar på någon såpa på tv och Nicolas är gammal i nåt hörn någonstans...

Jag vet att jag har lovat att skriva om resten av INM, men det kommer senare.

Den stora tittarattacken jag väntade mig av att hamna i tidningen ångermanland på youtube har uteblivit verkar det som, ca 20 personer har kollat på nummret idag...

Hursomhelst.
LIVET RULES!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Undra hur många av dom 20 som kom för att jag tipsade?? :) I rule!

Anonym sa...

.... och resten, som inte tipsades av Lisa, var jag som tittade mååånga gånger...

Unknown sa...

Neeh, dom räknar väl antalet ip-adresser?

Nils Wärmegård sa...

Nej, Youtube räknar antal visningar av videon, oberoende av IP.