18 oktober, 2008

Promenad

Någon som vet hur man fixar kortläsaren på AA1 att funka i Ubuntu? Jag får inte till det via onlineguiden.
Som belöning får ni se bilder när det funkar!!

Idag fick jag sova hur länge jag ville. Det var ungefär till 1400.
Det blev sent igår. Först konsert, sedan ville flickorna kolla på skräckfilm så jag och emi höll dom sällskap.

Frukosten bestod av tre stekta korvar, tre stekta ägg, pizzasallad (hemgjord) och tomater samt en stor kanna kaffe.

Efter visst chattande med mor beslöt vi oss för att gå ut på promenad. De första vi träffade ute var flickorna (Amölinn, July och Priss) som tog med oss på en djuraffär där vi gullegullade med hundvalpar i några timmar. Sedan gick flickorna hem och jag och emi vilsade oss runt i gamla stan.

Katedralen är skitstor och min papa kommer nog tycka om att strosa i gamla stan samtidigt som mor kan gå på shoppingen. Allt är planerat.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram mot att komma till LM. Detta med en gammal stadsdel med strospotential tilltalar mig, så mor och jag får som vanligt gå i mindre grupper när vi kommer. Men när ska vi komma?
Har f ö nyss kommit hem från Berlin. Det är också en trevlig strosastad. Liksom Brussels var.
/Papps